|
0 |
|
famous? |
|
|
|
|
|
|
raspuns 1
|
Inca de la jumatatea anilor '30 erau organizate curse aeriene pe ruta Europa Centrala-Sevilla, trecandu-se prin Las Palmas si Bathurst. O scrisoare expediata par avion ajungea la destinatar in patru zile, distantele fiind de aproximativ 15 000 de km. Pentru efectuarea acestor curse se utilizau avioane de tip He 70 si Ju 52. Pentru traversarea Atlanticului de Sud se utilizau hidroavioane, care erau alimentate cu ajutorul navelor maritime si apoi decolau cu ajutorul sistemelor de catapultare. Compania aeriana germana Lufthansa asigura o cursa ce implica traversarea Atlanticului de Nord. Pentru aceasta cursa erau utilizate avioane Ha 139. A existat dorinta de a se verifica daca traversarea Atlanticului era posibila cu ajutorul unui avion a carui decolare si aterizare se facea de pe uscat. In cadrul indraznetei incercari s-a inregistrat un record. Pentru traversarea Atlanticului s-a utilizat un avion FW 200 Condor, realizat de firma Focke-Wulf Flugzeugbau AG. Cursa non-stop a durat 25 de ore si a fost efectuata pe ruta Berlin-New York.
Compania aeriana americana, Pan American Airways, a asigurat, incepand din 1939, curse Washington-Lisabona. In 1939, pentru aceste curse erau utilizate hidroavioane Clipper, cu o capacitate de 74 de locuri, realizate de catre firma Boeing. |
|
0 |
|
|
FamousWhy Editor on Friday, January 21, 2011 |
|
|
|
In aceasta pagina puteti posta orice intrebare "faimoasa" pe care o aveti in minte sau puteti posta un raspuns sau mai multe la intrebari deja existente, bineinteles daca sunteti atrasi de subiect.
Intrebarile si raspunsurile sunt diferentiate de voturi acordate de alti vizitatori ai site-ului, iar cele mai "faimoase" sunt scoase in evidenta mai mult in listari.
|
|
|