|
0 |
|
famous? |
|
|
|
|
|
|
raspuns 1
|
S-a trecut la dotarea locomotivelor cu redresoare pentru a se combina avantajele motoarelor alimentate cu curent continuu cu necesitatea alimentarii acestora cu curent alternativ. In 1914 a fost realizata in SUA o locomotiva cu redresor pe baza de vapori de mercur.
Prin intermediul acestui redresor era posibil ca motorul de curent continuu cu care era echipata locomotiva sa fie alimentat cu curent alternativ, incercari de acelasi gen au fost facute si in alte tari si in scurt timp au aparut numeroase locomotive cu redresor. In 1950 fusesera realizate redresoare cu un grad mai mare de eficienta, cum ar fi, de exemplu, redresoarele ignitron sau cele care functionau pe baza de seleniu, in 1957, societatea germana de cai ferate, Deutsche Bun-desbahn a folosit pentru prima data o locomotiva echipata cu un redresor care functiona pe baza de siliciu. Ulterior au fost realizate redresoare cu tiristori care erau mai performante decat cele existente anterior.
|
|
0 |
|
|
FamousWhy Editor on Friday, January 21, 2011 |
|
|
|
In aceasta pagina puteti posta orice intrebare "faimoasa" pe care o aveti in minte sau puteti posta un raspuns sau mai multe la intrebari deja existente, bineinteles daca sunteti atrasi de subiect.
Intrebarile si raspunsurile sunt diferentiate de voturi acordate de alti vizitatori ai site-ului, iar cele mai "faimoase" sunt scoase in evidenta mai mult in listari.
|
|
|