|
0 |
|
famous? |
|
|
|
|
|
|
raspuns 1
|
Motoarele electrice utilizate la inceputul sec. al XX-lea pentru trenuri si alimentate cu tensiune alternativa monofazata faceau flama la comutator, atunci cand tensiunea alternativa avea o frecventa de 50 Hz, frecventa de astfel uzuala pentru sistemele de alimentare cu energie electrica existente pe vremea aceea. Solutia a reprezentat-o reducerea frecventei.
Astfel s-a ajuns ca pe liniile ferate germane tensiunea de alimentare sa prezinte o frecventa de 15 Hz. Si in alte tari s-a trecut la utilizarea in domeniul cailor ferate a unor frecvente si mai reduse. Daca in reteaua de alimentare cu energie electrica destinata marii majoritati a consumatorilor frecventa a ramas de 50 Hz, pentru reteaua de cai ferate s-a trecut la 162/3 Hz. Si in prezent societatile de cai ferate utilizeaza retele de alimentare pentru curent feroviar, cu 15 sau 25 kV si o frecventa de 162/3 Hz.
|
|
0 |
|
|
FamousWhy Editor on Friday, January 21, 2011 |
|
|
|
In aceasta pagina puteti posta orice intrebare "faimoasa" pe care o aveti in minte sau puteti posta un raspuns sau mai multe la intrebari deja existente, bineinteles daca sunteti atrasi de subiect.
Intrebarile si raspunsurile sunt diferentiate de voturi acordate de alti vizitatori ai site-ului, iar cele mai "faimoase" sunt scoase in evidenta mai mult in listari.
|
|
|