|
0 |
|
famous? |
|
|
|
|
|
|
raspuns 1
|
Masinile cu aburi aveau in mod obisnuit o turatie redusa la nivelul rotii de antrenare. De obicei era vorba despre 50 de rotatii pe minut. Acest fapt s-a datorat conditiilor tehnice impuse. Era necesar un coeficient ridicat de siguranta in cazul acestor masini si de aceea toate componentele aveau o greutate mare. Cresterea turatiei impunea antrenarea unor greutati mari astfel incat acestea sa se miste mai rapid (de exemplu, pistonul cu aburi in cilindru). Era vorba de faptul ca legile fizicii trebuiau respectate, indiferent de dorintele omului. Cu toate acestea era necesar ca masina cu aburi sa dezvolte turatii mai mari, in special datorita faptului ca, odata cu aparitia dinamului, sistemele de antrenare trebuiau sa prezinte o turatie ridicata. O prima incercare in acest sens a fost cea a lui Allan si Porter care au pus la punct o masina cu turatie mare. Aceasta masina a fost prezentata pentru prima data publicului la expozitia tehnica din 1862 si avea o turatie nominala de 150 rotatii pe minut. |
|
0 |
|
|
FamousWhy Editor on Sunday, November 07, 2010 |
|
|
|
In aceasta pagina puteti posta orice intrebare "faimoasa" pe care o aveti in minte sau puteti posta un raspuns sau mai multe la intrebari deja existente, bineinteles daca sunteti atrasi de subiect.
Intrebarile si raspunsurile sunt diferentiate de voturi acordate de alti vizitatori ai site-ului, iar cele mai "faimoase" sunt scoase in evidenta mai mult in listari.
|
|
|