|
0 |
|
famous? |
|
|
|
|
|
|
raspuns 1
|
Se poate spune ca odata cu aparitia motorului Diesel, vehiculul dotat cu motor cu combustie si-a inceput ascensiunea. Mai intai, Rudolf Diesel (1858-1913) s-a ocupat de aspectele teoretice legate de motorul sau, obtinand in 1892 un brevet de inventie. Prototipul a fost prezentat abia in 1897. Spre deosebire de celelalte tipuri de motoare, in cazul motorului Diesel nu este introdus in cilindru un amestec de gaz si aer, ci numai aer. Acesta este comprimat in faza de compresie, ajungand la o presiune mult mai mare (40-50 Atm) decat in cazul motorului cu benzina. Numai in momentul in care se ajunge la nivelul maxim al presiunii, carburantul este pompat in cilindru. Aerul comprimat se incalzeste, ajungand la temperaturi foarte mari, astfel incat carburantul se auto-aprinde, fara a fi necesara bujia. Datorita excedentului de aer arderea se face mai bine si consumul de carburant este mai mic. |
|
1 |
|
|
FamousWhy Editor on Sunday, November 07, 2010 |
|
|
|
In aceasta pagina puteti posta orice intrebare "faimoasa" pe care o aveti in minte sau puteti posta un raspuns sau mai multe la intrebari deja existente, bineinteles daca sunteti atrasi de subiect.
Intrebarile si raspunsurile sunt diferentiate de voturi acordate de alti vizitatori ai site-ului, iar cele mai "faimoase" sunt scoase in evidenta mai mult in listari.
|
|
|