|
0 |
|
famous? |
|
|
|
|
|
|
raspuns 1
|
In anii '20 se faceau deja cercetari in vederea realizarii unui sistem de propulsie cu reactie. Fizicianul german Hans-Joachim Pabst von Ohain si ofiterul englez de aviatie Frank Whittle au facut cercetari pe cont propriu si, independent, ei au ajuns la concluzia ca, pentru avioane, sistemul de propulsie cu reactie este net superior celui cu motor cu piston.
In 1930, Frank Whittle a brevetat un asemenea sistem de propulsie cu reactie care prezinta urmatoarele avantaje in raport cu cel alcatuit din motor cu piston si elice: sistemul de propulsie cu reactie functioneaza neintrerupt, in vreme ce elicea poate sa cedeze; cu ajutorul sistemului de propulsie cu reactie pot fi atinse viteze mai mari, in timp ce odata cu cresterea turatiei elicei creste rapid si rezistenta aerului. La utilizarea noului sistem de propulsie au existat la inceput anumite probleme, deoarece prin faptul ca temperaturile erau ridicate era necesara realizarea unor noi tipuri de materiale.
|
|
0 |
|
|
FamousWhy Editor on Friday, January 21, 2011 |
|
|
|
In aceasta pagina puteti posta orice intrebare "faimoasa" pe care o aveti in minte sau puteti posta un raspuns sau mai multe la intrebari deja existente, bineinteles daca sunteti atrasi de subiect.
Intrebarile si raspunsurile sunt diferentiate de voturi acordate de alti vizitatori ai site-ului, iar cele mai "faimoase" sunt scoase in evidenta mai mult in listari.
|
|
|