|
0 |
|
famous? |
|
|
|
|
|
|
raspuns 1
|
Pana in 1897 singurul sistem de aprindere pentru motoarele cu carburanti, utilizate in productia de automobile, era cel realizat de Wilhelm Maybach si Gottlieb Daimler. Era vorba despre asa-numitul sistem de aprindere cu tub incandescent care functiona, intr-adevar, bine, dar prezenta un anumit grad de periculozitate. Acesta este motivul pentru care constructorii de motoare au cautat o solutie mai buna si mai sigura. Aceasta solutie s-a concretizat in inventia lui Robert Bosch care la 11 iunie 1897 a brevetat sistemul de aprindere magnetica la joasa tensiune. Dupa eforturi care au durat ani de zile, Robert Bosch, un specialist in mecanica fina din Stuttgart, a reusit sa puna la punct sistemul de aprindere magnetica, al carui principiu il cunostea, conform insemnarilor sale, de zece ani. Noul sistem de aprindere si-a dovedit superioritatea in cadrul curselor de masini, fiind deosebit de apreciat inca de la finele sec. al XIX-lea. |
|
0 |
|
|
FamousWhy Editor on Sunday, November 07, 2010 |
|
|
|
In aceasta pagina puteti posta orice intrebare "faimoasa" pe care o aveti in minte sau puteti posta un raspuns sau mai multe la intrebari deja existente, bineinteles daca sunteti atrasi de subiect.
Intrebarile si raspunsurile sunt diferentiate de voturi acordate de alti vizitatori ai site-ului, iar cele mai "faimoase" sunt scoase in evidenta mai mult in listari.
|
|
|