|
0 |
|
famous? |
|
|
|
|
|
|
raspuns 1
|
Pentru ca transportul energiei electrice la distante mari sa nu implice pierderi mari in conditiile in care se lucreaza cu curent alternativ, era nevoie sa se faca alimentarea retelelor de cale ferata cu inalta tensiune. Imediat ce au fost realizate motoarele trifazate (in 1892) s-a incercat utilizarea acestora.
In 1902, a fost data in folosinta o linie feroviara electrificata, alimentata cu curent alternativ, avand o lungime de 100 km, iar in 1906 locomotivele care strabateau tunelul Simplon erau alimentate cu curent alternativ. Cu toate ca pe o serie de rute feroviare s-a efectuat trecerea de la curent continuu la curent alternativ si, desi au fost construite locomotive puternice, de pana la 1400 kW, sistemul de alimentare cu curent alternativ nu s-a putut impune in domeniul cailor ferate.
|
|
0 |
|
|
FamousWhy Editor on Friday, January 21, 2011 |
|
|
|
In aceasta pagina puteti posta orice intrebare "faimoasa" pe care o aveti in minte sau puteti posta un raspuns sau mai multe la intrebari deja existente, bineinteles daca sunteti atrasi de subiect.
Intrebarile si raspunsurile sunt diferentiate de voturi acordate de alti vizitatori ai site-ului, iar cele mai "faimoase" sunt scoase in evidenta mai mult in listari.
|
|
|